tirsdag 16. juni 2009

Trondheim:)

Nå er jeg altså i den byen jeg ser på som mitt andre hjem. Etter å ha bodd i trønderhovedstaden i 9 år, må det vel bare bli sånn. Får egentlig ikke gjort så mye her denne gangen bortsett fra å henge med venner og søstra mi, og å gå rundt å sikle på Platekompaniet... I morgen har jeg planer om å jobbe litt med noen tekster til den boka vi holder på med, men ellers blir det bare avslapping. Noe jeg er særdeles komfortabel med. Det er under tre dager til jeg setter meg på flyet til Berlin. Alt er klart for en flott tur (med unntak av visumet til Tyrkia. Men det skal la seg ordne på grensen).

Forresten så beklager jeg at det trolig ikke kommer bilder her før etter turen er ferdig. Blir ikke å ta med PC'en, og vet ikke hvordan internettkaféene i Sør/Øst-Europa er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar